CUSTOMER CARE / SERVICE/ Customer support s AJ

Pro zahraniční společnost z oblasti přístrojové techniky obsazujeme pozici Customer care/ support/service, který/rá bude pečovat o zákazníky ve svěřeném regionu části Evropy a denně bude komunikovat v AJ. Půjde o poprodejní podporu firem, které jsou zákazníky společnosti. Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání zkušenost v oblasti zákaznického servisu, mezinár. obchodu apod. zkušenost s zákaznické podpory cca 2-3 roky […]

Specialista/tka – VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (medical)

Pro zahraniční společnost z oblasti prodeje zdravotní techniky obsazujeme pozici Specialistka/ sales administration se zaměřením na veřejné zakázky, která bude řešit v rámci obchodního oddělení zpracování podkladů pro veřejné zakázky oblasti zdravotnictví i částečně neveřejné zakázky. Požadujeme: SŠ/ VŠ vzdělání zkušenost na obdobné pozici alespoň 1-2 roky ( může být i delší) zkušenost s veřejnými […]

TÝMOVÁ ASISTENTKA / SUPPORT TECHNICKÉHO TÝMU

Pro významnou mezinárodní průmyslovou společnost (stroje a zařízení pro automotive výrobu), stabilní a úspěšnou, hledáme v rámci doplnění týmu kandidáta/ tku na pozici Týmový asistent/tka – Administrátor. Jedná se o administrativní pozici, která podporuje práci týmů kalibračních techniků – servisních techniků. Pozice je vhodná pro někoho, kdo má rád administrativní práci s čísly a s […]

ELEKTROTECHNIK/ SERVISNÍ TECHNIK – průmyslová zařízení

Pro inovativní zahraniční firmu z oblasti průmyslových zařízení hledáme kandidáty na pozici Servisní technik pro průmyslové nářadí a přístroje . Pozice je vhodná jak pro zkušené kandidáty s praxí, tak i pro šikovné absolventy s menší praxí z oblasti elektro. Místo pracoviště je lokalita Frýdek-Místek. Požadujeme: – SOŠ nebo SŠ vzdělání elektrotechnického směru – oblibu […]

Specialista podpory prodeje s NJ a AJ

Pro stabilní zahraniční společnost s dlouholetou tradicí hledáme do nově budované divize Specialisty podpory prodeje pro segment přístrojové techniky, kteří budou pečovat o německy hovořící zákazníky. Budete zodpovědní za poprodejní aktivity, jako je zpracování a monitorování objednávek, řešení problémů a komunikace s interními odděleními – Sales, Supply Chain Coordinators a  Customer Care. Hlavní odpovědnosti Příjem, kontrola a […]