ASISTENTKA / Customer service MEDICAL

Administrativa / Zákaznický servis / Zdravotnictví a sociální péče · Praha

Pro zahraniční společnost z oblasti prodeje zdravotní a průmyslové techniky obsazujeme pozici Obchodní asistentka – Referentka zákaznického servisu MEDICAL, která bude řešit v rámci obchodního oddělení objednávky a požadavky zákazníků, pravidelně bude komunikovat v AJ ( především s dodavateli).

Požadujeme:

– SŠ vzdělání ukončené maturitou
– zkušenost na obdobné pozici zákaznického servisu / administrativy
– zkušenost s fakturací či finanční administrativou
– komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
– aktivitu, samostatnost, týmovost, optimismus
– aktivní znalost AJ
– znalost práce na PC (Word, Excel), SAP -výhodou

Pracovní náplň:

– denní zpracování objednávek a požadavků od zákazníků
– komunikace se obchodními zástupci, podklady pro zakázky
– objednávky a administrace produktů, komunikace s dodavateli v AJ
– práce s MS Office a SW SAP, správa zákaznických dat
– přípravy podkladů pro fakturaci, archivace dokladů
– komunikace s centrálou v Německu v AJ
– pravidelná komunikace se skladem, s finančním a servisním oddělením

Nabízíme:

– příjemné pracovní prostředí, zázemí stabilní mezinárodní společnosti
– malý přátelský tým
– odborné zaškolení
– samostatnou a zodpovědnou práci
– motivující finanční ohodnocení
– bohaté firemní benefity

V případě vašeho zájmu neváhejte zaslat své CV v českém i anglickém jazyce.

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

    Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

    Vytisknout nabídku