ASISTENTKA / CUSTOMER SERVICE / SALES ADMINISTRATION

Administrativa / Doprava, logistika a zásobování / Zákaznický servis · Praha

Pro zahraniční společnost z oblasti prodeje zdravotní a fototechniky techniky obsazujeme pozici Customer service/ Referentky zákaznického servisu – Sales Administration, která bude řešit v rámci obchodního oddělení objednávky a požadavky korporátních zákazníků pravidelně bude komunikovat v AJ.

Požadujeme:

– SŠ vzdělání ukončené maturitou
– zkušenost na obdobné pozici vítána
– zkušenost s fakturací či finanční administrativou
– komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
– aktivitu, samostatnost, týmovost, optimismus
– aktivní znalost AJ
– znalost práce na PC (Word, Excel), SAP – výhodou

Pracovní náplň:

– denní komunikace se zákazníky v ČR i zahraničí
– zpracování objednávek od zákazníků v SW SAP
– komunikace napříč firmou, obch. odd, obchodními zástupci
– telefony, emaily, zákaznické dotazy a požadavky
– přípravy podkladů pro fakturaci, archivace dokladů
– podpora OZ, kteří pracují v terénu
– komunikace s centrálou v Německu v AJ

Nabízíme:

– příjemné pracovní prostředí, zázemí stabilní mezinárodní společnosti
– malý přátelský tým, nástup dohodou
– samostatnou a zodpovědnou práci
– motivující finanční ohodnocení
– bohaté firemní benefity

V případě vašeho zájmu uvítáme vaše CV v AJ i ČJ.

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku