ASISTENTKA OBCHODNÍHO TÝMU/ Back office

Administrativa / Prodej a obchod / Zákaznický servis · Praha

ASISTENTKA OBCHODNÍHO TÝMU/ Back office

Pro významnou švýcarskou společnost z oblasti technických produktů hledáme posilu obchodního oddělení na pozici Asistentky obchodního oddělení/ Back office/ Inside sales. Pozice je zaměřena na komunikaci, zákaznické požadavky a administrativu. Pozice je vhodná případně pro šikovné absolventy.

Požadujeme:
– SŠ/ VŠ vzdělání
– pozitivní vztah k technice a k zákazníkům
– zkušenost s podporou zákazníků na obdobné pozici vítána
– prozákaznický přístup, samostatnost, komunikativnost
– spolehlivost, pečlivost, učenlivost, týmovost
– komunikativní AJ ( část podkladů, emaily, centrála v zahraničí )
– velmi dobrou znalost MS Office

Pracovní náplň:
– pravidelná komunikace s obchodními zástupci a jejich admin. podpora
– práce v interní DTB a SW Navision
– denní komunikace se zákazníky (firmami) – písemná i telefonická
– evidence obchodních zakázek a sledování jejich průběhu
– vytváření cenových nabídek, podkladů pro zakázky a výběrová řízení
– účast na poradách, odborných školeních a dalších, organizace schůzek
– spolupráce na marketingových kampaních, práce s podklady v AJ
– přípravy přehledů zakázek a pravidelné reporty, komunikace napříč firmou

Nabízíme:
– samostatnou práci v přátelském týmu
– zázemí stabilní mezinárodní společnosti
– odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity
– odborné zaškolení
– příjemné pracovní prostředí
– nástup možný ihned či dohodou

V případě vašeho zájmu rádi uvítáme vaše CV ☺

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku