Asistentka obchodního týmu/Sales Support

Administrativa / Prodej a obchod · Praha

Pro mezinárodní společnost, působící v oblasti výroby, prodeje a servisu technických produktů, hledáme Asistentku obchodního týmu. Jedná se o administrativně – koordinační pozici související s podporou obchodního týmu.

Lokalita pracoviště je Praha – Východ – Průhonice/Čestlice.

 

Požadujeme:

– SŠ vzdělání

– praxe na podobné pozici 3 let

– pokročilou znalost angličtiny – slovem i písmem – nutné

– schopnost týmové spolupráce, příjemné vystupování

– uživatelská znalost MS Office

– komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost

– samostatnost, proaktivní přístup, pozitivní přístup, optimismus

– flexibilita, spolehlivost

 

Náplň práce:

– administrativa spojená s nákupem a prodejem zboží, produktů

– správa a aktualizace zákaznických dat v CRM systému, práce v systému Navision

– management zahraničních zakázek

– správa a management obchodních dokumentů (smlouvy, objednávky, faktury)

– poskytování informací zákazníkům – o zboží, zakázkách, dodávkách, termínech

– spolupráce při přípravě firemních akcí a prezentací

– cenové nabídky (sledování, evidence, příprava)

 

Nabízíme:

– různorodou práci na asistentské pozici v mezinárodní společnosti

– nástup možný ihned

– zázemí stabilní a úspěšné společnosti

– příjemný pracovní tým a prostředí

– kvalitní platové ohodnocení a benefity

– pracoviště Praha – východ, Čestlice

 

V případě zájmu zašlete životopis na adresu alice@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku