ASISTENTKA OBCHODU A SERVISU / SALES SUPPORT

Administrativa / Prodej a obchod / Zákaznický servis · Praha

Pro mezinárodní společnost, působící v oblasti výroby, prodeje a servisu technických produktů, produktů pro bezpečnost, ochranu zdraví, safety, hledáme Asistentku obchodního a servisního týmu.

Jedná se o administrativně – koordinační pozici související s podporou obchodu a nákupu. Lokalita pracoviště je Praha – Východ – Čestlice.

Požadujeme:
– SŠ vzdělání
– praxe na podobné pozici 3 let
– pokročilou znalost angličtiny – slovem i písmem – nutné
– schopnost týmové spolupráce, příjemné vystupování
– uživatelská znalost MS Office
– komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost, proaktivitu
– samostatnost, proaktivní přístup, pozitivní přístup, optimismus
– flexibilita, spolehlivost

Náplň práce:
– administrativa spojená s nákupem a prodejem zboží a produktů
– správa a aktualizace zákaznických dat v CRM systému, práce v systému Navision
– management zahraničních zakázek
– správa a management obchodních dokumentů (smlouvy, objednávky, faktury)

– poskytování informací zákazníkům – o zboží, zakázkách, dodávkách, termínech

– spolupráce při přípravě firemních akcí a prezentací
– cenové nabídky (sledování, evidence, příprava)

Nabízíme:
– různorodou asistentsko – administrativní práci v mezinárodní společnosti
– nástup možný ihned
– zázemí stabilní a úspěšné společnosti
– příjemný pracovní tým a prostředí
– kvalitní platové ohodnocení a benefity

V případě zájmu zašlete životopis na adresu alice@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

    Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

    Vytisknout nabídku