ASISTENTKA/ RECEPČNÍ s komunikativní AJ

Administrativa / Zákaznický servis · Praha

Pro českou společnost z oblasti developementu a rezidenčního bydlení obsazujeme pozici recepční/asistentky s komunikativní AJ. Práce na HPP pondělí-pátek.

Požadujeme:

• SŠ vzdělání
• Předchozí praxe na stejné pozici výhodou
• Příjemné a pozitivní vystupování, proaktivutu
• Komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost
• Aktivní znalost ČJ a komunikativní AJ – denní komunikace
• Samostatnost, spolehlivost a pečlivost
• Dobrou znalost MS Office

Pracovní náplň:

• Asistentská činnost pro ředitele společnosti a přímého nadřízeného
• Administrativní podpora vedení společnosti, firemní korespondence
• Zajišťování občerstvení na porady a péče o návštěvy
• Příprava a zajištění podkladů či dokumentů (reporty, seznamy, dodatky ke smlouvám apod.)
• Vyřizování administrativních úkonů (kopírování, tisk, vyřizování emailů)
• Zajišťování plynulého chodu recepce a nájemního komplexu (správa kartového, a klíčového systému, vjezdového systému, komunikace s klienty)
• Dohled na režimem vstupu osob a automobilů do objektu

Nabízíme:

• Zázemí stabilní rostoucí společnosti
• Práci v příjemném a moderním prostředí centrální recepce
• Místo pracoviště na stanici metra B – Praha 13
• 5 týdnů dovolené od počátku pracovního poměru
• Zvýhodněný mobilní tarif od T- mobile pro Vás i Vaši rodinu a další benefity

V případě vašeho zájmu uvítáme vaše CV v českém jazyce, případně v AJ.

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku