ASISTENTKA/REFERENTKA SPRÁVY NEMOVITOSTI

Administrativa · Praha

Pro našeho klienta,obchodně-technologickou společnost v Praze 10, hledáme kandidáta/ku na pozici:

ASISTENTKA/REFERENTKA SPRÁVY NEMOVITOSTI

Náplň práce:

  • Tvorba a evidence smluv
  • Objednávání zboží, řešení reklamací
  • Fakturace
  • Řešení pohledávek
  • Zákaznický servis a podpora
  • Zadávání požadavků servisním technikům
  • Práce v různých aplikačních SW
  • Komunikace s dodavateli
  • Administrativní a organizační činnost – dlouhodobé i krátkodobé pronájmy nemovitostí
  • Aktualizace inzerátů na webových portálech (primárně AirBnB a bezrealitky.cz
  • Optimální cenotvorba
  • Analýzy, podklady pro účtárnu

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Komunikativní znalost AJ slovem i písmem – každodenní využívání
  • Schopnost komunikace s rodilými mluvčími, zahraničními hosty
  • Znalost práce s PC na pokročilé úrovni (MS Office – Word, Excel)
  • Příjemné a profesionální vystupování
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Aktivní přístup k plnění svěřených úkolů
  • Chuť učit se novým věcem
  • Samostatnost, spolehlivost, serióznost, flexibilitu
  • Přirozenou pečlivost, zodpovědnost a loajalitu

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní společnosti
  • Smlouva na dobu neurčitou (po 1 roce zaměstnání)
  • Firemní BENEFITY (stravenky, volnočasové poukázky, výuka AJ, sickdays)
  • Zajímavé zaměstnání v příjemném a kreativním kolektiv
  • Možnost každodenní praxe cizího jazyka
  • Práce se zahraniční klientelou
  • Flexibilní pracovní doba

V případě zájmu zašlete životopis na adresu marketa@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku