ASISTENTKA SERVISU/ Back office (medical)
Pro zahraniční společnost z oblasti technických produktů – přístrojů pro zdravotnictví hledáme posilu do týmu servisu na pozici – Asistentka servisu/ Back office. Pozice je zaměřena na komunikaci se zákazníky z oblasti zdravotnictví ( hl. nemocnice), spolupráci se servisními techniky a s dalšími 3 kolegyněmi na obdobné pozici. Pozice je vhodná případně pro šikovné absolventy.
Požadujeme:
- SŠ/ VŠ vzdělání
- pozitivní vztah k technice a k zákazníkům, ekonomice
- zkušenost s podporou kolegů, zákazníků na obdobné pozici
- prozákaznický přístup, samostatnost, komunikativnost
- smysl pro technické produkty, spolehlivost, pečlivost
- komunikativní AJ
Pracovní náplň:
- denní komunikace s nemocnicemi a zdravotními zařízeními
- zpracování poptávek k servisu zdravotních přístrojů ( záruky, další opravy)
- úzká spolupráce se servisními techniky, konzultace konkrétních oprav
- zjišťování zákaznických požadavků a potřeb, kalkulace cen oprav
- řešení spec. technických hlášení nemocnic, jejich registrace, dokumentace
- smluvní agenda, aktualizace DTB, řešení případných reklamací
- občasná komunikace s centrálou v zahraničí v AJ
- komunikace napříč firmou hl. finanční oddělení
Nabízíme:
- samostatnou práci v přátelském týmu
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity
- odborné zaškolení
- příjemné pracovní prostředí u stanice metra A
- nástup možný ihned či dohodou
V případě vašeho zájmu zašlete vaše CV .
V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz
V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:
Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.
Vytisknout nabídku