ASISTENTKA SERVISU/ Back office s AJ

Administrativa / Zákaznický servis · Praha

Pro zahraniční společnost z oblasti technických produktů – přístrojů pro zdravotnictví i průmysl hledáme posilu do týmu servisu na pozici – Asistentka servisu/ Back office s AJ. Pozice je zaměřena na komunikaci s pobočkami po Evropě i mimo ni, se zákazníky, spolupráci se servisními techniky a s dalšími 3 kolegyněmi na obdobné pozici. Pozice je vhodná případně pro šikovné absolventy.

Požadujeme:

  • SŠ/ VŠ vzdělání
  • pozitivní vztah k technice a k zákazníkům, ekonomice
  • zkušenost s podporou kolegů, zákazníků na obdobné pozici
  • prozákaznický přístup, samostatnost, komunikativnost
  • smysl pro technické produkty, spolehlivost, pečlivost
  • aktivní AJ ( slovem i písmem)

Pracovní náplň:

  • denní komunikace s pobočkami po světě po telefonu a emailu v AJ
  • zpracování poptávek k servisu zařízení / přístrojů ( záruky, další opravy)
  • úzká spolupráce se servisními techniky, konzultace konkrétních oprav
  • zjišťování zákaznických požadavků a potřeb, kalkulace cen oprav
  • fakturace oprav a objednávky náhradních dílů v SW SAP
  • smluvní agenda, aktualizace DTB, řešení případných reklamací
  • občasná komunikace s centrálou v zahraničí v AJ
  • komunikace napříč firmou hl. finanční oddělení

Nabízíme:

  • samostatnou práci v přátelském týmu
  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity
  • odborné zaškolení
  • příjemné pracovní prostředí u stanice metra A
  • nástup možný ihned či dohodou

V případě vašeho zájmu zašlete vaše CV .

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

    Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

    Vytisknout nabídku