ASISTENTKA SPOLEČNOSTI

Administrativa · Praha

Náš klient, obchodně-technická společnost v Praze 10, hledá do svého týmu schopnou kandidátku na pozici:

ASISTENTKA SPOLEČNOSTI

Náplň práce:

  • Objednávky, reklamace
  • Fakturace
  • Zákaznický servis a podpora
  • Zadávání požadavků servisním technikům
  • Práce v různých aplikačních SW společnosti
  • Komunikace s dodavateli / zákazníky / partnery
  • Úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti (obchod, servis, sklad, účtárna)
  • Tvorba analýz
  • Zástup na recepci společnosti
  • Administrativní a organizační činnost – dlouhodobé i krátkodobé pronájmy nemovitostí
  • Aktualizace inzerátů na webových portálech
  • Aktualizace manuálů pro hosty
  • Příprava podkladů pro úklid, komunikace změnových požadavků
  • Vedení knihy hostů
  • Řešení pohledávek

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • AJ komunikativní
  • Znalost práce s PC na pokročilé úrovni (MS office – Word, Excel)
  • Znalost systému Helios výhodou
  • Příjemné a profesionální vystupování
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Aktivní přístup k plnění svěřených úkolů
  • Chuť učit se novým věcem
  • Samostatnost, spolehlivost, serióznost, flexibilitu
  • Přirozenou pečlivost, zodpovědnost a loajalitu

Nabízíme:

  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Dobré finanční ohodnocení
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Zajímavé zaměstnání v příjemném a kreativním kolektivu

V případě zájmu zašlete životopis na adresu marketa@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku