CUSTOMER SERVICE / ASISTENTKA organizace servisu

Administrativa / Doprava, logistika a zásobování / Zákaznický servis · Praha

Pro zahraniční společnost z oblasti technických produktů pro obchod, zdravotnictví i průmysl hledáme novou posilu do týmu podpory zákazníků na pozici Customer service/ Koordinátor/ky servisu – servisních výjezdů. Pozice je zaměřena na komunikaci, organizaci a administrativu. Je vhodná pro zkušené i méně zkušené kandidáty.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • zkušenost s podporou zákazníků na obdobné pozici vítána
  • prozákaznický přístup, samostatnost, komunikativnost
  • smysl pro technické produkty, spolehlivost, týmovost
  • komunikativní AJ ( telefony, emaily)

Pracovní náplň:

  • denní komunikace se zákazníky ( firmami) v ČR a SR po telefonu a emailu
  • základní činnost je vysílání servisních techniků k servisním úkonům
  • zpracování objednávek k servisu zařízení
  • práce v interním SW Navision, zadání oprav a servisu technikům
  • koordinace plánů a cest techniků za zákazníky
  • písemná komunikace s centrálou v zahraničí v AJ
  • případně komunikace se zákazníky i v zahraničí v AJ ( občas )
  • komunikace napříč firmou ( finance, logistika, sales..)

Nabízíme:

  • samostatnou práci v přátelském týmu
  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity
  • příjemné pracovní prostředí
  • nástup možný ihned

V případě vašeho zájmu zašlete vaše CV v ČJ a AJ.

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

    Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

    Vytisknout nabídku