CUSTOMER SERVICE MANAGER ČR,SR / Vedoucí zákaznického centra

Doprava, logistika a zásobování / Prodej a obchod / Zákaznický servis · Praha

Pro významnou českou společnost z oblasti prodeje bytových prvků a komponent, hledáme kandidáta/tku na pozici Customer Service Manager ČR, SR. Hledáme profesně i osobnostně a vyzrálou osobnost, která se bude podílet na procesech a projektech a činnostech spojených s fungováním zákaznického servisu pro retailové koncové zákazníky. Pracoviště je v počátcích Čimelice (JČ/SČ) a následně po dohodě možná Praha.

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušenost na obdobné pozici vedení zákaznického centra
  • lidskost, přirozenou autoritu, týmovost, samostatnost, korektnost, praktičnost
  • schopnost dotahovat věci do konce, motivovat, podporovat, ochotu pomoci
  • AJ na komunikativní úrovni, výbornou znalost ČJ
  • komunikační a organizační dovednosti, proaktivitu, výborný time managenet
  • ochotu zapojit se do exekutivních činností v případě potřeby
  • zkušenosti s vedením týmu – nutná
  • dobrou znalost práce na PC, zkušenost práce v SAP vítána
  • ŘP skupiny B

Pracovní náplň:

  • zastřešení chodu oddělení zákaznického servisu a podpory ČR a SR, propojení s ostatními odděleními
  • vedení týmu, rozvoj a podpora podřízených (podpora nováčkům, týmové akce, vzdělávací plány)
  • sledování kvality a efektivity práce, pravidelné reporty managenetu spol.
  • optimalizace procesů, možnost přinášet nápady na zlepšení
  • sledování aktivity týmu na denní bázi, informace v případě incidentů a vyhodnocování výkonnost týmu i jednotlivých členů, zpětná vazba
  • řešení náboru nový členů a případné odchody
  • hodnocení práce jednotlivců zákaznického centra a příprava podkladu pro mzdy
  • spolupráce se skladu a externími dopravci a dalšími interními odděleními
  • spoluzodpovědnost za zvyšování zákaznické spokojenosti
  • práce v SAP a CRM a Excelu v rámci reportů a přehledů
  • nepravidelné cesty na pobočky po ČR a na Slovensko

Nabízíme:

  • zaškolení a zapracování na centrále a možnost pracovat v Praze či v Čimelicích
  • samostatnou, managerkou pozici a možnost podílet se na rozvoji firmy
  • práci ve stabilní, obchodně úspěšné české společnosti s tradicí
  • možnost práce na různorodých zákaznických projektech
  • práce v přátelském a stabilním prostředí
  • pracoviště Praha a pomezí středních a jižních Čech
  • odpovídající finanční ohodnocení a řadu benefitů
  • nástup dohodou

V případě vašeho zájmu zašlete vaše CV .

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

    Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

    Vytisknout nabídku