CUSTOMER SERVICE MANAGER/supervize logistické administrativy

Administrativa / Doprava, logistika a zásobování / Zákaznický servis · Praha

Pro zahraniční společnost z oblasti automotive a logistiky hledáme kolegyni/kolegu na pozici CUSTOMER SERVICE MANAGER/KA / supervize logistické administrativy se zkušenostmi na obdobné pozici. Pozice je zaměřena vedení týmu zákaznické podpory a administrativy zákaznicko-dodavatelských aktivit a logistiky. Místo pracoviště Praha-východ.

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání (v oboru logistiky, ekonomiky apod..)
  • zkušenost v customer service a logistice
  • zkušenost s vedením týmu
  • pokročilá znalost MS Excel , znalost SAP výhodou
  • výborné organizační schopnosti, prozákaznická orientace, týmovost
  • samostatnost, schopnost vhledu, rozhodnost i empatie
  • komunikativnost, zodpovědnost, zaměření na vztahy a výsledek
  • AJ aktivní- pokročilá úroveň
  • řidičský průkaz skupiny B

Pracovní náplň:

  • supervize a vedení týmu 8-10 kolegů logistické administrativy
  • pomoc při náročnějších zakázkách, objednávkách, reklamacích, nestandardních situacích a nových projektech
  • zaškolování a zapracovávání nováčků dle potřeby
  • plánování změn směrem k zákazníkům, vytíženosti v týmu
  • kontrola evidence transportů, objednávek, podkladů pro fakturaci
  • komunikace a spolupráce s dodavateli, se zákazníky
  • denní spolupráce s odděleními v rámci firmy (sklad, finance, obchod, kontrola kvality….)
  • logistický a procesní controlling, vytváření systému KPI a jeho udržování
  • úzká spolupráce se skladem, sledování dodávek do skladu i z něj dle potřeby
  • reportig vedení společnosti, zákazníkům i dodavatelům
  • řešení provozní podpory týmu – dovolené, zástupy v týmu u zákazníků apod.
  • pravidelná spolupráce s pobočkou v Plzni (pravidelné návštěvy)
  • komunikace v AJ s pobočkami v zahraničí a nadřízenými

Nabízíme:

  • stabilní zázemí úspěšné mezinárodní společnost
  • zapracování, vzdělávání a systematický rozvoj a kariérní růst
  • přátelský tým a solidní pracovní prostředí
  • dobré finanční ohodnocení a benefity
  • příspěvek na stravování, penzijní pojištění
  • každý měsíc příspěvek na konto v systému Benefity.cz (Cafeteria systém)
  • sick days (5 dní ročně), týden dovolené navíc
  • flexibilní pracovní dobu, místo pracoviště Jirny
  • nástup možný ihned či dohodou

 

V případě vašeho zájmu uvítáme vaše CV v ČJ a AJ.

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

    Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

    Vytisknout nabídku