CUSTOMER SERVICE/SERVICE ADMINISTRATINON s AJ (SAP)
Pro zahraniční společnost z oblasti technických produktů – přístrojů pro průmysl a vědu hledáme posilu do týmu servisu na pozici – Service administration / Back office s AJ. Pozice je zaměřena na komunikaci s pobočkami po Evropě i závody v zahraničí ni, spolupráci se servisními techniky a s dalšími 3 kolegyněmi na obdobné pozici. Pozice je vhodná případně pro šikovné absolventy s praxí i seniorní kandidátky s SAP, které by výhledově byly zástupkyně vedoucí.
Požadujeme:
- SŠ/ VŠ vzdělání
- pozitivní vztah k technice a k zákazníkům, ekonomice
- zkušenost práce v SAP velkou výhodou
- zkušenost s podporou kolegů, zákazníků na obdobné pozici
- prozákaznický přístup, samostatnost, komunikativnost
- smysl pro technické produkty, spolehlivost, pečlivost
- aktivní AJ ( slovem i písmem)
Pracovní náplň:
- denní komunikace s pobočkami po světě po telefonu a emailu v AJ
- zpracování poptávek k servisu zařízení / přístrojů ( záruky, další opravy)
- úzká spolupráce se servisními techniky či závody, konzultace konkrétních oprav
- zjišťování zákaznických požadavků a potřeb, kalkulace cen oprav
- servisní administrativa, fakturace oprav a práce v SW SAP
- smluvní agenda, aktualizace DTB, řešení případných reklamací
- komunikace s centrálou a závody v zahraničí v AJ
- komunikace napříč firmou hl. finanční oddělení, interní audity…
Nabízíme:
- samostatnou práci v přátelském týmu
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity
- odborné zaškolení
- příjemné pracovní prostředí u stanice metra A
- nástup možný září či dohodou
V případě vašeho zájmu zašlete vaše CV .
V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz
V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:
Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.
Vytisknout nabídku