CUSTOMER SERVICE SPECIALIST s maďarštinou

Administrativa / Zákaznický servis · Praha

Pro významnou mezinárodní průmyslovou společnost, stabilní a úspěšnou, hledáme do servisního týmu kandidáta/ tku na pozici Customer Service Specialist s maďarštinou / Referentka zákaznického servisu. Daná pozice má široký záběr aktivit a zodpovědností směrem k zákazníkům v Maďarsku.

Požadujeme:
– SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
– zkušenost na pozici v zákaznickém servisu, podpoře klientů ideálně 2 roky
– výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování
– organizační schopnosti, flexibilitu a samostatnost
– znalost maďarštiny a komunikativní znalost AJ
– schopnost samostatné práce na PC (Word, Excel)
– ochotu, zodpovědnost, loajalitu a spolehlivost, týmového ducha
– schopnost určit si priority a dotahovat projekty do konce

Náplň práce:
– administrativní podpora zakázek ve svěřeném regionu
– zodpovědnost za faktury, pohledávky, smlouvy
– denní komunikace se zákazníky v Maďarsku, dodavateli v zahraničí
– přijímání objednávek, zadávání do systému, telefony, emaily
– práce v interním SW, komunikace s ostatními pobočkami
– řešení nejasností, reklamací, požadavků zákazníků
– denní operativa a komunikace

Nabízíme:
– zázemí stabilní a profesionální společnosti
– zajímavou práci s možností seberealizace
– motivující a zajímavé finanční ohodnocení
– týden dovolené navíc, stravenky, školení, příspěvek na sport
– příjemný přátelský pracovní tým a prac. prostředí
– možnost nástupu ihned
– pracoviště Praha 4 – Chodov

V případě vašeho zájmu se těšíme na Váš profesní životopis.

V případě zájmu zašlete životopis na adresu alice@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

    Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

    Vytisknout nabídku