Customer Service Specialist

Administrativa / Zákaznický servis · Moravskoslezský kraj

Pro stabilní mezinárodní společnost z oblasti výroby a prodeje střešních produktů a komponentů, hledáme kandidáta/tku na pozici Team Leader / Customer Service Specialista.

 

Požadujeme:

– SŠ vzdělání, ideálně ekonomické nebo stavební

– zkušenost na pozici v zákaznickém oddělení, zkušenost s vedením menšího týmu

– výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování, schopnost samostatné práce

– dobré organizační schopnosti, flexibilitu a samostatnost, se schopností přicházet s podněty pro obchod

– znalost angličtiny na pokročilé úrovni (komunikace po telefonu, po mailu s továrnami v zahraničí)

– dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), velkou výhodou znalost práce v SAP

– ochotu, zodpovědnost, loajalitu a spolehlivost, týmového ducha

– komunikativnost, iniciativu, optimismus

 

Náplň práce:

– zodpovědnost za zpracování přijatých objednávek, zadávání objednávek do systému

– každodenní komunikace se zákazníky – kontrola dostupnosti materiálu

– koordinace výroby zakázek, kontrola dostupnosti materiálu

– vyskladnění a faktura zakázek

– komunikace s kolegy z ostatních oddělení

– účast na školeních a vzdělávacích programech

– exekutiva spojená s projekty

– sledování efektivity projektů

 

Nabízíme:

– zázemí stabilní a profesionální společnosti

– zajímavou práci s možností seberealizace

– motivující a odpovídající finanční ohodnocení

– benefity společnosti (stravenky, příspěvek na penzijní pojištění, atd.)

– možnost nástupu ihned

– pracoviště Ostrava

V případě zájmu zašlete životopis na adresu alice@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku