DISTRIBUTION OPERATIONAL SPECIALIST / koordinátor pro Evropu

Administrativa / Doprava, logistika a zásobování / Zákaznický servis · Praha

Pro významnou zahraniční společnost z oblasti zdravotní techniky hledáme na pozici DISTRIBUTION OPERATINAL SPECIALISTU (koordinátor/ku pro distributory v zahraničí) pro CEE region. Pozice je vhodná pro kandidátky/ty, kteří se pohybovali v oblasti mezinárodního prostředí, administrace a objednávek zakázek, obchodních a logistických aktivit. Denně se bude komunikovat s distributory zdravotní techniky v Evropě a zákaznickým centrem v Polsku. Pozice je administrativně organizačního rázu s denní AJ, práce v SAP, Excelu.

Požadujeme:

  • SŠ/ VŠ vzdělání
  • zkušenost na obdobné pozici (zákaznický servis, obchodní zakázky, optimalizace..)
  • multitasking, pozitivní vztah k administrativě, pečlivost, smysl pro detail
  • organizační a komunikační schopnosti, schopnost budovat vztahy
  • schopnost vhledu, ochotu pomoci a učit se, spolehlivost, systematičnost
  • velmi dobrá znalost MS Office, Excelu ( kontingenční tabulky, filtry, funkce – nutné)
  • aktivní znalost AJ (denní komunikace slovem i písmem)

Pracovní náplň:

  • denní komunikace s distributory (zastoupeními) zdravotní techniky ze 7 zemí
  • spolupráce se zákaznickým servisem v Polsku, pomoc ve složitějších objednávkách
  • komunikace s KAM/ obchodníky některých zahraničních zemích
  • nastavování cen, slev, jejich výpočty a řešení s distributory, info. o nových produktech
  • spolupráce s logistikou a finančním oddělením, marketingem, servisem…
  • kompletace všech dokumentů (včetně ceníků) a podkladů pro interní i externí audity
  • zajištění měsíčních on-line meetingů s distributory, příprava podkladů a prezentací na meeting
  • organizace setkání s distributory v ČR či zahraničí, občasná cesta do zahraničí
  • pravidelná komunikace v AJ, ad-hoc úkoly a řešení pomoci distributorům
  • práce se SAP a interními SW, Excelem, PP, spolupráce s nadřízeným v ČR

Nabízíme:

  • příjemný a přátelský pracovní tým a zapracování
  • zázemí stabilní zahraniční společnosti a zapracování
  • motivující finanční ohodnocení a řadu benefitů
  • možnost dalšího profesního rozvoje a seberealizace
  • možnost občas vycestovat do zahraničí
  • nástup možný dohodou

V případě vašeho zájmu neváhejte zaslat své CV v anglickém a českém jazyce.

Budeme se těšit na vaše odpovědi!

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

    Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

    Vytisknout nabídku