FAKTURANTKA na 20h týdně

Administrativa / Doprava, logistika a zásobování / Ekonomika a podnikové finance · Praha

Požadujeme: 

  • SŠ vzdělání ekonomického zaměření či podobně
  • zkušenost s obdobnou pozicí- administrative a fakrurace
  • znalost se zákonem daných povinností k fakturaci a účetní pravidla
  • pečlivost, spolehlivost, , samostatnost, komunikativnost
  • zkušenost s SW Navision a znalost slovenské úč. legislativy vítána
  • možnost pracovat na OSVČ !!!
  • základní znalost AJ

Pracovní náplň:

  • vystavování faktur dle pokynů servisních techniků
  • kontrola podkladů a doladů
  • odesílání faktur zákazníkům
  • práce v interním SW Navision,
  • komunikace napříč firmou, spolupráce s finanční účetní

Nabízíme:

  • samostatnou práci v přátelském týmu
  • zázemí stabilní mezinárosní společnosti
  • odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefit jako pro zaměstnance
  • časovou flexibilitu v rámci 20-30h týdně dle dohody
  • příjemné pracovní prostředí
  • dlouhodobou spollupráci
  • nástup možný červenec 2018 či dohodou

 

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku