IT SUPPORT /specialista service desk

IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení / IS/IT: Správa systémů a HW / IS/IT: Vývoj aplikací a systémů · Praha

Pro zahraniční holdingovou společnost z oblasti energetiky, hledáme kandidáta jako rozšíření týmu na pozici IT support/ specialista service desk, který bude spolupracovat s IT kolegy a uživateli.

Požadujeme:

  • SŠ ideálně v IT, technickém oboru
  • předchozí praxe alespoň 1 rok nebo odpovídající zkušenosti
  • Znalost operačních systémů Microsoft 365 (desktop, server)
  • Komunikační schopnosti, zodpovědnost, učenlivost a proaktivní přístup
  • Ochota dále se vzdělávat či specializovat dle zvoleného zaměření
  • Juniorní pozice, počítá se s vlastní iniciativou a postupným posunem na seniorního IT admina
  • Znalost AJ alespoň na technické úrovni, výborná znalost ČJ

Pracovní náplň:

  • Správa a řízení nového service desku pro skupinu společností
  • Základní administrace uživatelských PC a postupně i Win Serverů
  • Správa vybraných aplikací či IT služeb, L1 + podpora
  • Denní komunikace s uživateli a dalšími IT kolegy
  • Spolupráce na realizaci strategických a rozvojových projektů ve firmě

Nabízíme:

  • Samostatnou odbornou pozici v IT týmu s možností profesního růstu
  • Příjemný přátelský pracovní tým a zaškolení
  • Odpovídající finanční ohodnocení a prémie
  • Odborná školení a rozvojové programy
  • řadu firemních benefitů (mobil, stravenky, dovolená navíc, sick days, penzijní pojištění, možnost HO…..)
  • Příjemné pracovní prostředí u stanice metra B
  • Nástup ihned či dohodou

V případě vašeho zájmu uvítáme vaše CV.

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

    Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

    Vytisknout nabídku