IT SUPPORT /specialista service desk
IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení / IS/IT: Správa systémů a HW / IS/IT: Vývoj aplikací a systémů · Praha
Pro zahraniční holdingovou společnost z oblasti energetiky, hledáme kandidáta jako rozšíření týmu na pozici IT support/ specialista service desk, který bude spolupracovat s IT kolegy a uživateli.
Požadujeme:
- SŠ ideálně v IT, technickém oboru
- předchozí praxe alespoň 1 rok nebo odpovídající zkušenosti
- Znalost operačních systémů Microsoft 365 (desktop, server)
- Komunikační schopnosti, zodpovědnost, učenlivost a proaktivní přístup
- Ochota dále se vzdělávat či specializovat dle zvoleného zaměření
- Juniorní pozice, počítá se s vlastní iniciativou a postupným posunem na seniorního IT admina
- Znalost AJ alespoň na technické úrovni, výborná znalost ČJ
Pracovní náplň:
- Správa a řízení nového service desku pro skupinu společností
- Základní administrace uživatelských PC a postupně i Win Serverů
- Správa vybraných aplikací či IT služeb, L1 + podpora
- Denní komunikace s uživateli a dalšími IT kolegy
- Spolupráce na realizaci strategických a rozvojových projektů ve firmě
Nabízíme:
- Samostatnou odbornou pozici v IT týmu s možností profesního růstu
- Příjemný přátelský pracovní tým a zaškolení
- Odpovídající finanční ohodnocení a prémie
- Odborná školení a rozvojové programy
- řadu firemních benefitů (mobil, stravenky, dovolená navíc, sick days, penzijní pojištění, možnost HO…..)
- Příjemné pracovní prostředí u stanice metra B
- Nástup ihned či dohodou
V případě vašeho zájmu uvítáme vaše CV.
V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz
V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:
Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.
Vytisknout nabídku