KONZULTANT/SPECIALISTA – ASSET DEVELOPMENT

Administrativa / Nákup / Stavebnictví a reality · Praha

Pro našeho klienta, společnost působící v petrochemickém průmyslu, která je stabilní, významnou, mezinárodní korporací, hledáme zkušeného kandidáta/kandidátku na pozici KONZULTANT / SPECIALISTA pro Asset Development a správu majetku.
Daná pozice je zodpovědná za podporu Asset projektů v procesu plánování, monitorování strategií, rozpočtů/MTP a CAPEX/OPEX aktivit a správu majetku. Zodpovědnost za realizaci projektů, uzavírání a prodej pozemků, koordinaci rekonstrukcí a přestaveb.

Hlavní zodpovědnosti:
– Spolupráce při přípravě strategie, rozvoje, údržby, plánování rozpočtu a CAPEX/OPEX
– Monitoring CAPEX/OPEX aktiv a KPI ukazatelů
– Příprava technické dokumentace pro tendry, spolupráce s oddělením nákupu
– Realizace nákupních činností související s úkony typu smlouvy, kupní smlouvy, smlouvy na služby atd.
– Řízení projektů spojených s aktivy společnosti
– Spolupráce napříč společností na projektech, které souvisejí s retailem
– Spolupráce a komunikace se státními institucemi, úřady, zástupci soukromých stran v technických odborných záležitostech
– Příprava návrhů na pozemky prodloužení či aktualizace smluv
– Koordinace procesů od začátku plánování až po získání stavebního povolení
– Archivace dokumentů v rámci jednotlivých projektů
– Spoluúčast na nákupu majetku
– Reporting managementu, spolupráce v rámci týmu

Požadavky na kandidáta:
– VŠ vzdělání – technického, stavebního
– Pracovní zkušenosti na podobné pozici 3-5 let
– Aktivní znalost českého jazyka – slovem i písmem
– Znalost angličtiny na pokročilé úrovni
– Znalost české legislativy, kvalitní PC dovednosti
– Velmi dobré analytické a organizační schopnosti
– Kvalitní time management, schopnost řešit vzniklé problémy operativně
– Schopnost tvořit interní směrnice
– Schopnost pracovat v mezinárodním prostředí
– Prokazatelné znalosti v projektovém managementu
– Řidičský průkaz – aktivní řidič

Jaká je nabídka pro kandidáty:
– Zajímavá dlouhodobá práce ve stabilní mezinárodní společnosti
– Zaměstnanecké benefity – stravování, penzijní připojištění, nadstandardní zdravotní péče
– Roční platový bonus
– 5 týdnů dovolené
– Služební auto (i k soukromému užívání)
– Prostor pro další profesní vzdělávání

Pokud máte relevantní pracovní zkušenosti a zájem získat více informací k pracovní pozici a ke společnosti, která hledá, těšíme se na Váš profesní životopis v českém a anglickém jazyce.

V případě zájmu zašlete životopis na adresu alice@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

    Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

    Vytisknout nabídku