OBCHODNÍ ASISTENT/KA – Servisní Inside Sales

Administrativa / Prodej a obchod / Technika a vývoj · Praha

Požadujeme:

  • SŠ/ VŠ vzdělání vzdělání technického směru vítáno
  • pozitivní vztah k technice a k zákazníkům, ekonomice
  • zkušenost s podporou zákazníků, na obdobné pozici vítána
  • prozákaznický přístup, samostatnost, komunikativnost
  • smysl pro technické produkty, spolehlivost, pečlivost
  • komunikativní AJ ( občas telefony, emaily, některé podklady)
  • velmi dobrou znalost MS Office

Pracovní náplň:

  • denní komunikace se zákazníky z oblasti techniky a průmyslu
  • zpracování interních i externích požadavků, objednávek na servisní služby
  • přípravy cenových nabídek pro zákazníky v oblasti servisu
  • přípravy podkladů pro výběrová řízení, kompletace dokumentů
  • telefonní kontakt, nabídky servisních novinek, udržování pozitivních vztahů
  • administrativní podpora obchodníků
  • řešení zákaznických požadavků a dotazů, zajištění informací
  • denní práce v SW Navision, a interní DTB, komunikace napříč firmou

Nabízíme:

  • samostatnou práci v přátelském týmu
  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity
  • odborné zaškolení a produktové školení
  • příjemné pracovní prostředí, možnost částečného homeoffice
  • nástup možný ihned či dohodou

 

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku