Obchodní asistentka/ customer service – zdravotnictví

Administrativa / Zákaznický servis / Zdravotnictví a sociální péče · Praha

Pro zahraniční společnost z oblasti prodeje zdravotní techniky obsazujeme pozici Obchodní asistent/ka / sales administration/ customer service , která/rý bude řešit v rámci obchodního oddělení zpracování podkladů pro obchodní zakázky oblasti zdravotnictví, sledovat stavy zboží v konsignačních skladech v nemocnicích. a spolupracovat s obchodními zástupci.

Požadujeme:

– SŠ/ VŠ vzdělání
– zkušenost na obdobné pozici alespoň 1-2 roky ( může být i delší)
– zkušenost na obdobné pozici vítána
– komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
– aktivitu, samostatnost, týmovost, optimismus
– znalost AJ alespoň písemně (občas emaily v AJ )
– znalost práce na PC (Word, Excel),
– zkušenost práce v SAP výhodou

Pracovní náplň:

– kompletace a zpracování podkladů pro obchodní zakázky
– zodpovědnost za termíny a kvalitní zpracování dokumentů
– práce s podklady a materiály, smlouvami, certifikáty
– zpracování zakázek v SW SAP, sledování skladových zásob u zákazníků
– přípravy podkladů pro fakturaci, archivace dokladů
– administrativní podpora obchodníků podle potřeby
– denní komunikace s kolegy z obchodního týmu
– spolupráce napříč odděleními firmy

Nabízíme:
– příjemné pracovní prostředí, zázemí stabilní mezinárodní společnosti
– přátelský tým
– samostatnou a zodpovědnou práci
– motivující finanční ohodnocení
– bohaté firemní benefity
– nástup dohodou, ideálně co nejdříve

V případě vašeho zájmu neváhejte zaslat své CV.

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

    Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

    Vytisknout nabídku