OBCHODNÍ ASISTENTKA / SALES ASSISTANT / CUSTOMER SERVICE

Administrativa / Ekonomika a podnikové finance / Zákaznický servis · Praha

Pro zahraniční společnost z oblasti prodeje chemických produktů a techniky obsazujeme pozici OBCHODNÍ ASISTENTKY/SALES ASSISTANT/ CUSTOMER SERVICE, která bude řešit v rámci obchodního týmu smlouvy, objednávky a požadavky korporátních zákazníků a kolegů z obchodu, pravidelně bude komunikovat v AJ.

Požadujeme:

– SŠ, VŠ vzdělání
– zkušenost na obdobné pozici
– zkušenost s fakturací či finanční administrativou
– komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
– aktivitu, samostatnost, týmovost, optimismus
– aktivní znalost AJ, NJ výhodou
– znalost práce na PC (Word, Excel- velmi dobře), SAP – výhodou

Pracovní náplň:

– denní komunikace se zákazníky v ČR a zahraničím
– zpracování objednávek od zákazníků v SW SAP
– komunikace napříč firmou, obch. odd, obchodními zástupci
– telefony, emaily, zákaznické dotazy a požadavky, ceny, slevy, změny
– přípravy podkladů pro fakturaci, archivace dokladů, reporty
– podpora OZ dle potřeby, organizace zahraničních cest
– komunikace s centrálou a pobočkami v zahraničí v AJ

Nabízíme:

– příjemné pracovní prostředí, zázemí stabilní mezinárodní společnosti
– přátelský tým, místo pracoviště Praha 8 u metra
– samostatnou a zodpovědnou práci
– motivující finanční ohodnocení a 13 plat.
– bohaté firemní benefity, flexibilní prac. dobu, home office

V případě vašeho zájmu uvítáme vaše CV v AJ i ČJ.

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku