OFFICE MANAGERKA / ASISTENTKA GŘ

Administrativa · Praha

Pro mezinárodní společnost, působící v oblasti prodeje, pronájmu a servisu zdravotnických přístrojů a přístrojů v oblasti bezpečnosti a safety, hledáme zkušenou, příjemnou, profesně vyzrálou Office managerku.
Jedná se o velmi různorodou, zajímavou pozici, která je spojená se zodpovědností za chod společnosti a také s podporou Managing Directora.

Pracoviště je v Čestlicích.

Jaké jsou požadavky:
– SŠ/VŠ vzdělání
– zkušenosti min. 5 let na kumulované pozici s přesahem do office managementu, asistencí jednoho či více managerů
– znalost angličtiny slovem i písmem na pokročilé úrovni
– výborné komunikační a prezentační dovednosti
– velmi dobrá znalost práce na PC, zejména Excel
– řidičský průkaz B
– samostatnost, zodpovědnost, kvalitní time management, schopnost určit si priority práce

Náplň práce:
– podpora a administrativa pro Managing Directora
– nastavení procesů a pravidel v interní komunikaci mezi jednotlivými divizemi a týmy
– komunikace s dodavateli služeb (kurýři, cestovní agentury, hotely)
– zodpovědnost za chod recepce, koordinace práce recepce
– zodpovědnost za komunikaci se správcem budovy, s externími dodavateli
– car fleet management
– spolupráce s HR – zejména event management, organizace mítinků, firemních akcí
– zodpovědnost za evidenci, servis, nákup telekomunikačních přístrojů
– aktivní komunikace uvnitř společnosti

Pracovní nabídka:
– lokalita pracoviště – Čestlice
– práce na HPP, doba neurčitá
– nástup ihned
– možnost čerpání benefitů společnosti (stravenky, penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené)

Těšíme se na Vaše profesní životopisy!

V případě zájmu zašlete životopis na adresu alice@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku