OSOBNÍ ASISTENTKA ŘEDITELE CEE/Personal Assistant

Administrativa / Farmacie / Marketing · Praha

Pro našeho klienta, mezinárodní korporátní farmaceutickou společnost v Praze, hledáme zkušenou kandidátku na pozici:

OSOBNÍ ASISTENTKA ŘEDITELE CEE/Personal Assistant

Požadujeme:

  • Vyzrálou kultivovanou motivovanou osobnost
  • SŠ, VŠ vzdělání
  • Zkušenosti z mezinárodní společnosti (pharma, FMCG výhodou)
  • Velmi dobrá znalost AJ (využití na denní bázi)
  • Znalost MS Office -W,E, PP
  • Velmi dobré organizační schopnosti (organizace konferencí, meetingů, eventy, zajištění programu pro zaměstnance)
  • Interní komunikace (Intranet, news lettery, organizace meetingů)
  • Flexibilní v plnění úkolů, proaktivní
  • Empatická osobnost-cit pro věc
  • Organizačně zdatná, schopná rychle reagovat na změny
  • Schopnost určit priority

Náplň práce:

  • Denní podpora agendy ředitele
  • Příprava podkladů pro jednání a prezentace
  • Organizace konferencí, eventů, meetingů na nejvyšší úrovni
  • Vyúčtování firemních výdajů ředitele
  • Telefonáty, emaily, pošta
  • Docházkový systém a vedení kalendáře ředitele
  • Denní komunikace se zahraničím v AJ

Nabízíme:

  • Zajímavou různorodou práci v globální korporaci
  • 5 týdnů dovolené, 4 sick days
  • Stravenky
  • Penzijní pojištění
  • Pravidelné vzdělávání
  • Možnost vycestovat pracovně do zahraničí

V případě zájmu zašlete životopis na adresu marketa@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku