PR SPECIALISTA

Marketing / Média, reklama a PR · Praha

Náš klient, prestižní zdravotnické pracoviště v Praze, které poskytuje špičkové zdravotnické služby, hledá do svého týmu zkušeného kandidáta/ku na pozici:

PR SPECIALISTA

Náplň práce:

  • Vytváří a šíří zprávy směrem k odborné ale i laické veřejnosti
  • Vedení rozhovorů s pacienty a psaní jejich příběhů
  • Komunikuje s médii a vytváří pozitivní obraz společnosti administrativně zabezpečuje konference ve spolupráci s kolegy z úseku marketingu, účastní se konferencí, seminářů a zpracovává z nich výstupy
  • Sleduje aktuální dění, aktivně vyhledává a posuzuje odborná témata
  • Píše texty do novin a odborných publikací, podílí se na přípravě brožur, letáků a jiných materiálů, účastní se na plnění obsahu podkladových odborných materiálů a účastní se na aktualizaci obsahu webových a digitálních materiálů (newslettery, bannery,…)
  • Připravuje prezentace
  • Komunikuje s grafickými studii – konzultace a zadávání inzerce, brožur, letáků, pacientských příruček, informačních podkladů ke grafické úpravě i tisku
  • Spravuje sociální sítě (Facebook, Twitter, LinkedIn) v ČJ, jejich prostřednictvím zvyšuje povědomí o společnosti. Pod vedením vedoucího úseku připravuje jejich obsah, komunikuje s uživateli skupin, tvoří příspěvky v souladu se strategií marketingu a komunikační strategií a provádí analýzu úspěšnosti na sociálních sítích a reporting
  • Podílí se na přípravě a realizaci akcí pořádaných marketingovým oddělením
  • Spolupracuje s ostatními členy týmu i ostatními úseky, zejména se zdravotním úsekem na zpracování a aktualizaci dat

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání (marketing, PR, žurnalistika, ekonomika)
  • Zkušenosti v dané oblasti alespoň 3 roky
  • Klientsky a obchodně orientovaný přístup
  • Profesionální vystupování a prezentační schopnosti
  • Výborné písemné vyjadřování se schopností jasně a přesvědčivě komunikovat s dobrými argumentačními vlastnostmi
  • Schopnost psát odborné i laické články
  • Zkušenosti se správou sociálních sítí
  • Znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
  • Aktivní velmi dobrá znalost anglického jazyka, znalost dalších jazyků výhodo
  • Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • Iniciativní osobnost se smyslem pro týmovou práci a orientovaná na cíl

Nabízíme:

  • Unikátní pracovní prostředí
  • Odborný růst
  • Podobně nadšené kolegy, kterým jde o společnou věc
  • Individuální ale i týmovou práci
  • Podílet se na zviditelňování a upevňování pozice v evropském, ale i světovém měřítku
  • Dobré finanční ohodnocení
  • Podporu dalšího vzdělávání
  • Další firemní benefity

V případě zájmu zašlete životopis na adresu marketa@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku