REFERENT/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU / Customer service s AJ

Administrativa / Auto - moto / Zákaznický servis · Praha

Pro zahraniční společnost z oblasti automotive (pneumatiky) obsazujeme pozici Referenta/tky zákaznického servisu/ Customer service, který/rá bude pečovat o zákazníky ve svěřeném regionu a denně bude komunikovat v AJ.

Požadavky:
• SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
• zkušenost v oblasti zákaznického servisu, mezinár. obchodu apod.
• zkušenost s koorinací zakázek a zákaznickou podporou
• velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), znalost SAP výhodou
• výborné komunikační dovednosti, prozákaznické zaměření
• velmi dobré organizační schopnosti, flexibilitu a samostatnost
• ochotu, zodpovědnost, loajalitu a spolehlivost, týmového ducha
• iniciativu, optimismus a radost z práce
• AJ na aktivní úrovni slovem a písmem ( denní potřeba)

Náplň práce: 
• administrativní podpora zakázek ve svěřeném regionu (ČR)
• denní komunikace se zákazníky , práce v SW SAP
• přijímání objednávek, zadávání do systému, telefony, emaily
• sledování průběhu jednotlivých zakázek
• komunikace s logistikou a sklady v zahraničí
• fakturace, řešení nejasností, reklamací, požadavků zákazníků
• denní operativa a reporting v AJ

Nabízíme: 
• práci pro prestižní mezinárodní firmu
• menší kolektiv s lokálním managementem
• zajímavou práci s velkou možností seberealizace
• motivující finanční ohodnocení
• týden dovolené navíc, stravenky, školení, mobil
• další výhody po vzájemné dohodě
• nástup možný dohodou

V případě zájmu zašlete životopis na adresu ladka@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

Vytisknout nabídku